رسانه آیا تا به حال اندیشیده‌اید که شما می‌توانید رسانه‌ای قدرتمندتر از تلویزیون یا تلفن و غیره باشید

کد تخفیف: کاوالا۶۸

اطلاعات تماس فروشنده در متن آگهی وجود دارد.
پس از تماس با فروشنده، کد تخفیف کاوالا۶۸ را اعلام فرمایید.
چنانچه اطلاعات تماس فروشنده در متن آگهی وجود نداشت، لطفا ویدئو زیر را مشاهده فرمایید. .

با زدن این دکمه، شما به سایت ایده‌کاو هدایت میشوید.

در ایده‌کاو امکانات مختلفی وجود دارد. با زدن دکمه درخواست عضویت، آی دی مدیران گروهی که این آگهی در آن منتشر شده است، به شما نشان داده میشود که با کلیک روی آن میتوانید در تلگرام برای مدیران آن گروه پیام ارسال فرمایید و از آنها تقضای ارسال لینک گروه نمایید.

چنانچه به دنبال بازاریابی کسب‌وکارتان هستید، دکمه افزودن اعضا به گروهم را بزنید. این گروه و یا هر گروه دیگر به سبد خرید شما اضافه می‌شود که در ادامه ما اعضای آن گروه را به گروه شما اضافه می‌کنیم.

برای توضیحات بیشتر در خصوص سرویس افزایش ممبر هدفمند، لینک زیر را مشاهده فرمایید.
کلیک فرمایید

  

با زدن این دکمه، شما به سایت ایده‌کاو هدایت میشوید.

در ایده‌کاو امکانات مختلفی وجود دارد. با زدن دکمه درخواست عضویت، آی دی مدیران گروهی که این آگهی در آن منتشر شده است، به شما نشان داده میشود که با کلیک روی آن میتوانید در تلگرام برای مدیران آن گروه پیام ارسال فرمایید و از آنها تقضای ارسال لینک گروه نمایید.

چنانچه به دنبال بازاریابی کسب‌وکارتان هستید، دکمه افزودن اعضا به گروهم را بزنید. این گروه و یا هر گروه دیگر به سبد خرید شما اضافه می‌شود که در ادامه ما اعضای آن گروه را به گروه شما اضافه می‌کنیم.

برای عضویت در این گروه، لینک زیر را کلیک فرمایید و پس از هدایت به سایت ایده‌کاو، دکمه درخواست عضویت را بزنید.
کلیک فرمایید

#رسانه

آیا تا به حال اندیشیده‌اید که شما می‌توانید رسانه‌ای قدرتمندتر از تلویزیون یا تلفن و غیره باشید؟

اگر بخواهیم رسانه یا همان مدیا را تعریف کنیم باید بگوییم:
به هرگونه وسیله ارتباطی (به هر شکل که باشد) رسانه گفته می‌شود.
اگر این تعریف را بپذیریم پس باید این‌گونه فکر کنیم که رسانه یک وسیله ارتباطی است و قرار است یک پیامی را برساند.

در این صورت اولین رسانه بدن انسان است یعنی اولین رسانه خود ما هستیم.

ما #افکار و #نگرش مان را به وسیله بدنمان منتقل می کنیم از طریق رفتارمان. هر آنچه از ما سر میزند یک رفتار است. و ما هرچیزی که در فکر یا نگرشمان باشد را از طریق بدن‌مان و بوسیله‌ی کلام لحن و زبان بدن منتقل میکنیم. پس بدن ما یک رسانه است.

اولین وسیله ارتباطی #زبان_بدن بود و بعد #کلام بعنوان وسیله ارتباطی و رسانه شفاهی اضافه شد و بهره‌گیری از آن تا زمانی که انقلاب چاپ رخ داد ادامه داشت.

با اختراع چاپ توسط گوتنبرک انقلابی در رسانه اتفاق افتاد. آدم‌ها میتوانستند آنچه را در فکرشان دارند بنویسند چاپ و منتشر کنند. کم‌کم رسانه های علامتی مثل تلگراف بعد صوتی مثل تلفن و رادیو و سپس رسانه‌های تصویری مثل تلویزیون و بعد رسانه‌های دیجیتال وارد حوزه پیام‌رسانی شدند.

نکته مهم این جاست که ما وقتی صحبت از رسانه میکنیم اغلب افراد ذهنشان سراغ ماهواره اینترنت موبایل تلویزیون و چیزهایی شبیه این‌ها می رود و به نظر می آید وقتی این گونه نگاه کنیم از نقش خودمان به عنوان یک رسانه قدرتمند غافل می شویم.

آیا تا به حال به رسانه این گونه فکر کرده‌اید آیا خودتان را یک رسانه دیده‌اید؟
مثلا در مورد تربیت فرزندتان تا حالا به نقش خودتان به عنوان یک رسانه در مقابل یا کنار سایر رسانه های موجود توجه کرده‌اید؟

نکته مورد توجه این است که وقتی ما از نقش خودمان به عنوان یک رسانه غافل بشویم فرصت‌های عالی موجو را در این حوزه نادیده می‌گیریم.

تلویزیون ماهواره فیلم ها شبکه‌های اجتماعی و #مجازی همه اینها رسانه‌های مجازی هستند یعنی در محضر شما حاضر نیستند. اما شما به عنوان یک انسان یک رسانه واقعی برای اطرافیان‌تان و کسانی که با آنها در ارتباطید هستید.

متاسفانه بسیاری از ما (به خصوص والدین) نقش خودشان را به عنوان یک رسانه فراموش کرده‌اند یا اصلا خودشان را به عنوان یک رسانه نمی‌بینند چراکه تنها ابزارهایی چون تلویزیون ماهواره تلفن اینترنت و را رسانه می‌دانند.

حالا سوال مهم این است:
اگر ما یک رسانه واقعی هستیم محتوایی که ارائه می‌دهیم چقدر کارآمد و موثر است؟

حتما برای‌تان پیش آمده که گاهی اوقات با کسی هم کلام شده‌اید و از آن مصاحبت لذت برده‌اید می‌دانید چرا چنین احساسی داشته‌اید؟ چون فاکتورهای رسانه‌ای آن فرد خوب بوده است.

یادتان باشد شما یک رسانه هستید در محیط کارتان برای فرزندانتان برای دانش‌آموزان و دانشجویان‌تان و برای همه کسانی که با آنها در ارتباط هستید.

قطعا در ارتباطات ما در حال ارائه پیام ه‌هایی به دیگران هستیم اما سوال این است که چه چیزی را با چه محتوایی ارائه می‌دهیم؟
محتوایی را که می‌خواهیم به دیگران ارائه دهیم تا چه حد جذاب و دلچسب ارایه می دهیم؟

مگر برای یک برنامه تلویزیونی آن همه هزینه نمی‌کنند دکور می‌زنند رنگ لعاب نور گریم.
رنگ و لعاب ماها بعنوان رسانه چطور است؟
به آراستگی‌مان چقدر می رسیم؟
خوش‌بو هستیم؟ این‌ها هم دکور ماست

واقعا ما ها به عنوان یک رسانه چقدر جذابیم؟ چقدر می‌توانیم پیام رسان باشیم؟ چه جور پیام‌هایی را می‌توانیم به افراد برسانیم؟

وقتی می خواهید خودتان را ارزیابی کنید به این سوال ها خوب فکر کنید:
۱. من چه محتوایی دارم که به دیگران ارائه کنم؟ به همسرم به فرزندم به همکارم به همسایه‌ام به دوستانم چه محتوایی دارم که ارائه کنم؟

۲. چقدر بلدم این محتواها را جذاب و گیرا ارائه کنم؟

۳. دکور و وضع ظاهرم به عنوان یک رسانه چگونه است؟

۴. برای ارائه محتوای مد نظرم تا چه حد خلاق و نوآور هستم؟

متاسفانه این غفلت ما از خودمان به عنوان رسانه موجب شده که اغلب انگشت تقصیر و لعن و نفرین‌مان (به ویژه والدین) به سمت دیگران باشد. خدا لعنت کند کسی که اینترنت را اختراع کرد ماهواره را آورد و موبایل را دست تو داد

یادمان باشد:
ما به عنوان رسانه واقعی اثرگذاری بسیار بیشتری می توانیم در مقابل رسانه‌های مجازی داشته باشیم.
نکته بسیار مهم و حائز اهمیت این است که
اثری که در ارتباط رو در رو و چهره به چهره‌ی دو انسان وجود دارد در هیچ رسانه‌ی مجازی‌ای یافت نمی‌شود
خودتان را رسانه ببینید شاید حتی رفتارتان با خودتان متفاوت تر شود.

#آنوشا_نیکوبخت
دکترای تخصصی روانشناسی
درمانگر تخصصی RT-CHT
@psychomod
مدیریت رفتار و دانش زندگی

Telegram.me/psychomod




جای تبلیغات شما اینجاست. باعث افتخار ما خواهد بود تا معرفی‌کننده کالا و خدمات شما باشیم. بر روی توضیحات بیشتر، لطفا کلید فرمایید.




کاوالا صرفا منتشرکننده پیام‌هایی است که در گروه‌های عمومی منتشر می‌شود و هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. لطفا پیش از انجام معامله از اصالت کالا یا خدمت ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

من مالک اصلی این محصول هستم

دوست عزیز سلام. چنانچه محصول شما بدون اجازه شما کپی‌برداری شده است و آگهی آن در کاوالا منتشر شده است، لطفا برای اصلاح آگهی و ارجاع آن به شما، مدارک زیر را به آدرس ما پست فرمایید:
الف) نامه درخواست که در آن لینک/لینک‌های آگهی آورده شده است. لطفا در نامه درخواست تلفن ثابت خود را ذکر بفرمایید و مهر و امضای مالک محصول در انتهای آن آورده شود.
ب) مدارک کپی برابر اصلی که نشان دهنده مالکیت معنوی شما باشد.

آدرس جهت ارسال: یزد -دانشگاه یزد -پارک علم وفناوری -ساختمان فناوری ۲ -واحد ۲۰۶، صندوق پستی ۷۴۱ - ۸۹۱۹۵

این آگهی در دسته‌بندی‌های زیر منتشر شده است. برای مشاهده آگهی‌های بیشتر روی نام هر دسته کلیک فرمایید.

جشواره فروش ویژه کارخانه ملامین شیرکوه یزد

آدرس کارخانه ملامین شیرکوه یزد: یزد، 30 کیلومتری جاده یزد-شیراز، اسلامیه
تلفن کارخانه جهت خرید ملامین: 03532662584
وبسایت کارخانه ملامین شیرکوه یزد

ملامین شیرکوه در تلگرام و اینستاگرام

Instagram
Telegram
جهت خرید سرویس‌های ملامین کارخانه شیرکوه یزد، عدد 1 را به 50009454 پیامک فرمایید.

گارانتی کیفیت

قیمت کارخانه

ارسال رایگان

پرداخت درب منزل

خرید ممبر واقعی

بانک اطلاعاتی بی‌نظیر

یافتن مشتریان از گروه‌های تلگرامی

اد کاملا هدفمند

مشاوره رایگان

بازاریابی تلفنی هدفمند

بانک اطلاعاتی بی‌نظیر

افزایش فروش فوق العاده

اثر گذاری سریع

بی‌اثر کردن تعطیلات اجباری کرونا

دیده شدن در گوگل

فروش از جستجوی گوگل

افزایش فروش

اعتماد بیشتر مشتریان

هزینه کم در بازاریابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست